söndag 6 september 2009

Min första kund

Låt mig fatta mig kort, underbart!

Jag var grymt nervös på väg till träffen, kände efter ordentligt om det verkligen var rätt och hann tänka flera gånger "vad håller jag på med?". Men allt kändes så rätt! Det var bara nervositeten som spökade.

Eftersom allting kändes så bra innan vi träffades så släppte nervositeten ganska så fort efter att vi hälsat. Vi började med att käka middag tillsammans, vi hade trevligt och pratade ganska ytligt för de var så mycket folk på resturangen. Men det var riktigt mysigt och det var den dyraste middagen jag ätit på länge.

Senare gick vi till hans hotellrum och där kunde vi äntligen prata ostört. Vi hann prata lite djupare med varann innan vi började mysa... Jag blev våt väldigt snabbt och han hade verkligen inga problem med att få den att stå. Vi hade sex och jag njöt ordentligt... Han också, riktiga stön fick jag höra ;). Vi hade sex igen och samma sak då...

Efter fyra timmar med min första kund åkte jag nöjd hem, mätt och belåten.
Med några tusen extra i fickan.

Fina affärer! ;)

0 kommentarer:

 
template by suckmylolly.com